piątek, 18 marca 2011

Rotary meeting i the scavenger hunt

Pod koniec lutego bylo organizowane spotkanie Rotary z innymi wymieniencami. Glownym celem jego bylo dawanie porad osobom, ktore w nastepnym roku jada do naszych krajów. Do Polski miala jechac dziewczyna z Owatonny ale dzien przed spotkaniem mama zabronila jej wyjechac na wymiane...
16 kwietnia mamy kolejne spotkanie na ktorym bedziemy maszerowali z naszymi flagami i przedstawiali sie . Jest to spotkanie rotarian z calego dystryktu Minnesoty i Winsconsi. Oraz bedziemy spiewac dwie piosenki. Szczerze chyba w zyciu nie slyszalam zeby grupa osob mogla AZ tak fałszowac xD

Zdj z Min-Ju:

Sara z hiszpani, Sara z Włoch i Min-ju z południowej Korei:

Ja i ludzie z Poludniowej Korei:

Ja, Sara i Bailey -byla rok w Japoni.

Yh z Południowej Korei:

Sara i Gulia z Włoch:

Po spotkaniu, kto chcial mógł wybrac sie do centrum handlowego na scavenger hunt ( wyszukiwanie rzeczy i robienie im zdjec)
Mielismy ponad 40 róznych rzeczy do znalezienia w czasie 2h. Wstawiam zdjecia tylko niektórych z nich:
Hot i czerwone ( mieli na mysli cos innego, ale pomysł jest):

Zdjecie calej grupy:

Osoba z wąsami:
Najwiecej przedmiotow na St. Patrick Day:
Ulubiona czapka:

Najslodsza babcia:

Make-over chlopaka:

Cos co ma koniczyny:

Ulubiony kubek:

Ulubiona koszulka (spieszylo nam sie, wiec nie wyszukiwalismy najlepszej) :

Ulubiona nieznajoma osoba:

Fartuch kuchenny:
Cztery kolory wlosow:

Ulubiona para:



Po za tym zmienilam rodzine w niedziele, wydaja sie byc bardzo milymi ludzmi. Maja blizniaki dwudziestoletnie- dziewczyna ma 20 lat za miesiac bedzie rodzic, chlopak pracuje na budowie i ciagle mieszka w domu. Maja tez chlopaka rok mlodszego ode mnie i dziewczyne w 9th grade. Takze gram w szkolny softball. Zajmuje mi to wiekszosc wolnego czasu wiec nawet nie mam jak rozmawiac z ludzmi z Polski. A narazie mam tylko treningi, pierwszy mecz bedzie 7 kwietnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz