poniedziałek, 18 lipca 2011

Graduation i ostatnie dni szkoły

Graduation odbylo sie 3 czerwca. Z powodu zapowiedzianej burzy z piorunami, której nie było ceremonia odbyła sie w sali gimnastycznej. Jako exchange student musialam dac przemowienie i wyszlo ono dobrze. Na zdj z Danyelle. Spedzilam prawie z godzine na rozmawianie z ludzmi po graduation, wiec kiedy wyszlismy na zewnatrz byla okolo 9.30. Pozniej byla impreza w YMCA dla wszystkich seniors. Impreza byla bardzo fajna ale nie zrobilam żadnych zdj. Ludzie dostawali wiele rzeczy. Ja mam album na zdjecia, ogromny plazowy recznik, koc, wygralam 25$ w baseball i pare innych rzeczy, które juz nie pamiętam.

Z drugą host rodziną (Mark i Trincy Faas's)

Trzecia host rodzina:




Rotarian:


Dyrektor szkoly:


Z host siostrą:


Z kolegami:


Pierwsza host mama:



Z Marissą ostatni powrót do domu przez żółty autobus:


Kiedy zadzwonił dzwonek wszyscy seniorzy wyrzucili papiery do góry a potem tańczyli.


Ostatni lunch w szkolnej stołówce z Heidi i Marissą:



Z dziewczyną z Indii i Meksyku:


Wróciłam juz z wycieczki a takze nie jestem juz w Red Wing. Od dwóch dni jestem w stanie Indiana u moich krewnych. Bede tutaj do 5 sierpnia, wiec w tym czasie postaram sie nadrobic troche, a wydarzylo sie sporo w ciagu ostatniego miesiaca. Mam wiele zdjec do pokazania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz