piątek, 16 lipca 2010

Wakacje

Od lat wakacje kojarzą mi się z plażą, slońcem i morzem. I w tym roku także udalo mi się spędzic czas w ten sposób. Bylimy prawie calą rodziną, zabraklo tylko mojej siostry. W Grecji bylimy po raz trzeci, dlatego spędzilismy ten czas tylko na plażowaniu. Pojechalismy na pólwysep Chalkidycki, między pierwszym a drugim pazurem, kolo miasteczka Gerakini.
Przez tych parę dni odpoczelismy sobie od remontu w domu i zajmowania się moim wyjazdem (ostatnio glówny temat i wszystko się wokól niego kręci, hmm xD).

Zdj:

Widok na plażę:

,,Dzielnica Polaków'':

,Pod' palmą:D :

Z mamą:

Greckie oleandry :)

Gigantyczna agawa:

Wschód slońca:



Na basenie z bratem:

Wieczorny spacer nad morzem:



Żólw sobie spacerowal :D:D

Zdjęcie familijne:

Jeżowiec:





Zachód slońca:




Wyjechalismy w sobotę okolo 10, caly dzień jechalismy i calą noc, do prawie 6 rano... wszędzie autostrady jedzie się 120/130 na h i dojeżdza sie do Polski i co?... takie widoki:P

-------------------------------------------------------------------------------------Sprawy związane z wymianą w następnej notce, jak będę mieć optymistyczne wiesci :D
Oczywicie jak ktos ma jakiekolwiek pytanie, Gg: 4594232 :)

6 komentarzy:

  1. Oo,Grecja <3
    świetnie :D


    Karola.

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh, uwielbiam Grecję <3 już byłam 2 razy ;D

    taaak, ja nadal 2 września, bo bilety kupione ;p
    poza tym moi host rodzice sporo pracują, więc nie wiem, czy by mieli czas ;D

    pzdr,
    american-adish

    OdpowiedzUsuń
  3. hej Gosiaczku;p
    Fajnie że zdążyłaś pojechać na wakacje... Ja już nie xD!!!
    Zostały mi 4 dni w Polsce a teraz idę na moją imprezke pożegnalną!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A no i zapomniałam;p
    Masz fajnego brata xD i właśnie przed chwilą się dowiedziałam że go w ogóle masz xD:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje za komentatrz:) swietny blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. w koncu komentuje;)
    super ze udalo Ci sie jeszce byc na wakacjach;)
    super blog
    a jak z wiza??:>
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń