sobota, 16 kwietnia 2011

International weekend

W zeszly tydzien, w miescie obok- Cannon Falls ich interact ( nazywają to oni Rotary in high school) zorganizowało miedzynarodowy weekend dla exchange studentów w okolicy. Zaczeło sie to w czwartek wieczorem a zakonczylo w niedziele w dowolnym dla nas czasie. Zdjecia są nie pokolei. W niedziele moja host rodzina zawiozla mnie do domu o 14.30. Wczesniej poszlismy do parku bo byla nienormalna na tę pore roku temperatura (27*C) np. dzis bylo 0*C i okolo 5 cm śniegu. Ale juz stopniał. Zdj ze spaceru: Z host rodziną:


Rotary :)



W sobote mielismy ognisko. Po jakis dwóch godzinach musielismy przeniesc sie do domu z powodu deszczu, wiec pooglądalismy ,,wykiwac klawisza''. Smieszny film.

Zdj z Rotary exchange student- Victorią ze Szwecji:

James:

Marshmallows :D z dziewczyną z Malezji.




Dziewczyny z interactu:





W sobote po południu wybralismy sie do mall of america do amusment park. Spedzilismy tam 3h, najlepszą rzeczą bylo cos co wygladało jak deskorolka.

Ja, James z Cannon Falls, Victoria oraz Mariah z Brazylii:






W piatek poszlismy normalnie tam do szkoły. W sumie na kazdej lekci opowiadalismy o naszych krajach lub mielismy prezentacje. Głównie przyjechaly osoby z innej organizacji. Na zdjeciu Muhammad z Egiptu, Mariah z Brazyli, Ja, Dziewczyna z Japoni i Paper z Tajlandii:


Ich szkoła jest o wiele mniejsza od mojej,wiec w trakcie lunchu do wyboru maja tylko dwie rzeczy do jedzenia a do picia jedynie mleko. Lunch mają takze dosyc pozno bo o 13.00 ( W Red Wing jest o 12.00)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz