niedziela, 3 kwietnia 2011

Urodziny i farma

Ostatnie dni spędzone z moją drugą host rodziną. Tydzien wczesniej pojechalismy do ich badzi (mieszka w Iowa) swietowac mojej host siostry 12 urodziny:



Dziewczyna ktore graly w koszykowke udalo sie przejsc do zawodow stanowych, wiec mielismy dzien wolny od szkoly zeby pojechac i im kibicowac. Niestety przegraly.

Zdj z moja host siostra:


Dzien Swietego Patryka. Nie mialam zadnej zielonej bluzki aby ubrac.




Na anatomi mielismy o mozhu i jako nasze ,lab' mielismy sekcje mozgu owcy:




Jako project na moja klase, musze spedzic 10h robiac cos zwiazanego z agrokultura, wiec moja host mama zalatwila mi dojenie krów!! Mam na razie zaliczone tylko 5,5h wiec mam nadziene ze uda mi soe pojsc gdzie indziej i je dokonczyc.







Kolezanka miala siedemnaste urodziny:





Zumba dance i inne gry:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz