niedziela, 22 sierpnia 2010

Ryby

Wybralismy się dzisiaj na polów ryb. Prawie cala host rodzinka (bez córki,która jest na studiach), ja i dziadek mojej h. mamy. Wyjechalismy okolo 9 i na miejscu bylismy o 11godz. Rano mgla byla wszędzie ale w końcu przeszla. Pojechalismy dwoma samochodami, bo vanem bysmy nie dojechali na drugi postój.

Tak wygląda stan Minnesota (wszędzie zieleń, jeziora i rzeka Missisipi):




Dziadek pokazuje mi jak najlepiej lowić w tym miejscu ryby ( na szczęscie sporo nauczylam się ostatnim razem, więc nie bylo nauki jak zarzucić wędką xD)


Pierwsza ryba ( ta byla dosyć mala). Potem zlowilam jeszcze 3.


Nie mamy tego napoju w Polsce, hmm?


Każdy tutaj ma takie krzeslo...są dosyć wygodne.




Ryby trzeba bylo wypatroszyc... a ja z racji tego pierwszy raz bylam na takim czyms też spróbowalam :




Później pojechalismy w inne miejsce nad tą samą rzeką. Tym razem na tyle ich drugiego samochodu. Tym razem zlowilam kolejne 4 (najwięcej ze wszystkich).










Host mama opowiedziala mi o Amiszach. I oto ich farma ( doslownie jak z jakiegos filmu... wszystkie są czerwone :D )


Ich koń ( bo podobno nie używają mechanizacji-nawet nie mają swiatla w domu!?)


Ich szkola:


Jesli ktos pyta mnie tu o Polskę to na razie są to tylko dorosli... ale zobaczy się jak pójdę do szkoły :D
A pytania wyglądają tak:
Czy macie w Polsce komary? (h.tato).
Dzis dziadek mojej h. mamy zapytal mnie czy mamy w Pl muchy? h. mama (że mamy też komary) to padlo pytanie czy je zabijamy? xD
Czy jak jest lato to mamy wakacje?
Czy w Polsce mamy arbuzy?

2 komentarze:

  1. Pytania najlepsze :D :D :D hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu szalejesz
    Wyślij mi jedną rybę jak złowisz jeszcze xP!

    OdpowiedzUsuń