czwartek, 26 sierpnia 2010

Wakacje

Nie robie już tyle zdjeć jak na początku, więc też notki teraz będą się coraz rzadziej pojawiać. Zeby polepszyl mi sie angielski dużo czytam... czy to książki, czy magazyny. To strasznie ciężkie zajecie zajmuje troche czasu.
Wczoraj mialam konsultacje w szkole odnosnie moich przedmiotów. Wybór tu jest taki, że cięzko sie na cos zdecydować. Więc dostalam liste i czas na wybranie. Większosc przedmiotow już dzis wybralam z moją host mamą. Częsc klas może już być pelna, więc ostateczną wersję upublikuje jak będe miec 100% pewnosc. Po za tym dowiedzialam się, że w mojej szkole bedzie chlopak z Polski, jesli znajdą mu host rodzinę.

Biblioteka:



Dostalam tez wlasną szafkę o numerze B200 i kodzie 31-35-29.


Korytarz szkolny:



Wczoraj oprócz tego wybralam się z h. mamą i h. siostrą do podstawówki. Robilysmy cos w stylu gazetki szkolnej na korytarzu. Tylko to byl ich projekt na który przygotowywali materialy jeszcze w zeszlym roku szkolnym. Poprzypinalismy tak jakby flagi uniwersytetów ze zdjęciami nauczycieli którzy dany uniwersytet ukonczyli. Robilysmy takze inną ,gazetkę' wiec zajelo nam to okolo 3h. Później host mama zrobila mi niespodziankę i bylysmy w restauracji meksykanskiej na obiedzie, a następnie w kinie.
---------------------------------------------------------
Dzis bylam umówiona na 11 z moim counselorem, na zalozenie konta w banku. Strasznie się to wszystko ciągnelo i spędzilismy w banku prawie 2h...
Później h. mama miala badanie wzroku wiec pojechalysmy na miasto. Zalozylysmy mi karte biblioteczną. Poczekalam na nią przegladając ksiazki.
Wieczorem wybralismy się na hiking, jak to nazwal mój h. tato. Na największą górę w Red Wing. Spacer trwal moze 1,5h.




Na szczycie ..:D




Sciana wspinaczkowa:




Red Wing z góry:




Później pojechalimy do pracy h. taty - Family YMCA, gdzie wyrobilimy mi bialą kartę-czlonka rodziny. Co ,chyba' oznacza, że mogę chodzic tam kiedy tylko chcę nic nie placąc. Sa tam dwa baseny, dwie duże sale gimnastyczne, sciana wspinaczkowa i silownia- więc jak to h. tato uznal0 doskonale abym nie przytyla... ach xD

1 komentarz:

  1. Widze że masz dużo atrakcji jak na tak małe miasto :)
    Jak będziesz wiedziała to podaj mi swój plan lekcji chce porównać do mojego :D!

    OdpowiedzUsuń